Sidor

måndag 8 februari 2010

Karma is NOT a b*tch! ;)


Min panna kokar, tror jag svalt spikar och hostat sönder mina lungor all night long. Jag är sliten som en trasig sandpapperlåda <3

Hemma hos dig eller mig ikväll?
- Vi kan väl kompromissa. Du stannar hemma hos dig så stannar jag hemma hos mig inatt.
HAHAHA vad jag älskar att vara sjuk :@ får alltid så grymma ideér, har brustit ut i okontrollerade retardleenden all day long likt en grupp 4e-klassare runt en snusktidning. HAHAHAHAHA ---> :@

Iaf, jag är sprängsandes av fever and headache, borde inte blogga egentligen :@ Ville bara klargöra för er: är ni lättmanipulerade borde ni inte läsa Just Got Laid's skitsnack som vi kommer ta upp här in future, mest för ert eget bästa ---> Flirtig arg smiley ---> ;@

1 kommentarer:

Hanna sa...

HAHA! klockren bild.